Опис комплексу систем автоматизованого бухгалтерського обліку.
Програмне забезпечення ICEB складається з основних підсистем, коротко описаних в цьому розділі. Детальніше про кожну підсистему можна довідатись скориставшись наступними посиланнями:
- "Головна книга"
- "Матеріально-товарний облік"
- "Платіжні документи"
- "Заробітна плата"
- "Облік основних засобів"
- "Облік послуг"
- "Облік касових ордерів"
- "Облік витрат на відрядження"
- "Облік шляхових листів"
- "Реєстр податкових накладних"
"Головна книга".
Головна книга є центральною підситемою комплексу всі інші підситеми вимагають її обов'язкової наявності. Програма може працювати із любим планом рахунків. У тому числі з багатопорядковим планом рахунків, прийнятим в Україні. У план рахунків можуть вводитися позабалансові рахунки.
Програма дозволяє виконувати вручну будь-які проводки в рамках введеного плану рахунків. Можна здійснювати різні форми пошуку та перегляду введених проводок. З введених проводок система формує будь-які замовлені оператором форми за любий вказаний період. Наприклад:
- оборотний баланс за любий період часу;
- оборотний баланс по позабалансовим рахункам;
- головну книжку за любий період часу;
- журнали ордера по кожному рахунку з плану рахунків;
- сальдо по кожному контрагенту на будь який день;
- звідне сальдо по всім контрагентам на будь який день;
- роздруківку списку контрагентів зі всіма реквізитами;
- перерахунок сальдо по працівникам на карткові рахунки;
- звіт по коментарям проводок;
- розрахунок шахматки по заданому списку рахунків з плану рахунків.
Для рахунків, із розгорнутим сальдо обчислюється сальдо по кожної організації. Система дозволяє розробляти бухгалтерам закріплені за ними рахунки оскільки це зручно на великих підприємствах.
"Матеріальний облік"
Підсистема дозволяє виписувати і роздруковувати накладні і податкові накладні на прихід й розхід будь-яких товарів і матеріалів. При виписці матеріалів оператор в режимі реального часу бачить залишки матеріалів на складах. Це дозволяє виписувати тільки те, що реально є. Ведеться облік всіх видів матеріалів (продукція, малоцінка, товар та інших.).
Після введення і роздруківки накладної оператор має можливість підтвердити видачу матеріалу у цій накладній повністю, або частково. Після підтвердження накладної оператор може виконати проводки до цієї накладної у ручному, або у автоматичному режимі. Ці проводки виконуються у базі даних підсистеми "Головна книга". Тобто операції в режимі реального часу відбиваються у балансі підприємства.
Оператор має нагоду отримати список всіх документів за будь-який період, або список лише непідтверджених документів, або список документів по яких не виконані проводки.
Реалізовано режим розрахунку середньозважених цін для товарів і матеріалів.
Реалізовано режим автоматичної дооцінки прибуткових документів на любу суму, задану оператором.
Реалізовано можливість імпорту документів із зовнішнього файла.
З введених документів система формує різноманітні форми звітності. Основні з них:
- відомість руху матеріалів за рахунками обліку за любий період часу, по любому складу з розбивкою по рахункам обліку матеріалів;
- залишки матеріалів на любий день по будь якому матеріалу за всіма картками (фактично і за докумантами);
- отримання абсолютного залишку по будь якому матеріалу на любий заданий оператором день;
- реєстр проводок по любому складу, по любій операції за будь який період часу з сортуванням по контрагентам;
- список накладних н а отримання и відпуск матеріалів;
- список непідтверджених накладних;
- список накладних по яким не виконані проводки;
- роздрук будь якої накладної, податкової накладної, рахунку на опляту, косового ордера;
- роздрук накладної на бланку по формі М20;
- перелік карток на любому складі з залишками матеріалу на картціна будь який заданий оператором день;
- роздрук будь якої картки з переліком приходів і видатків виконаних з цієї картки;
- автоматичне, або ручне виконання проводок по любому введеному і підтвердженому документі;
- прогноз реалізації матеріалів методом інтерполяції за вказаний період часу;
- динаміка реалізації матеріалів за будь-який період;
- реєстр проводок за видами операцій;
- розподіл ПДВ за видами операцій;
- список документів будь-яку період;
- реєстр отриманих і виданих податкових накладних;
- роздруківку сум виконаних дооцінок.
- роздруківку списку матеріалів, які мають критичні залишки.
"Платіжні документи".
Програма дозволяє створювати платіжні доручення, вимоги, зберігати документи в архіві, робити пошук в архіві і роздруковувати їх (журнал платіжних доручень, журнал платіжних вимог), або відправляти в банк в електронному вигляді використовуючи модем і програму "Клієнт-банк". Можна сформувати рахунки на оплату, об'явки для здачі готівки до банку.
Оператор має можливість після створення платіжки підтвердити проходження її через банк і проводки в ручному чи автоматичному режимі. В журналі платіжок можна переглянути, або всі платіжки, або тільки непідтверджені, або платіжки, для яких не виконані проводки.
Програма дозволяє сформувати скільки завгодно типових платіжок, користуючись якими, оператор змінюватиме лише суму платежу.
Реалізовано режим імпорту платіжних доручень в файл для наступного завантаження в підсистеми Клієнт-банк.
"Заробітна плата"
Програма виконує всі види розрахунків, необхідні для формування нарахувань і утримань з кожного працівника. Для бюджетних установ є можливість вести подвійний облік по бюджетним нарахуваннями і утриманням і госпрозрахунковим нарахуваннями і утриманням.
За результатами розрахунку можна буде одержати:
- відомість отримання зарплати;
- роздруківку нарахувань і утримань за категоріями працівників;
- список працівників, тільки звільнених, тільки працюючих, тільки сумісників;
- довідки із зарплати за будь який період;
- реєстр поштових переказів для аліментів;
- список що мають певне нарахування чи утримання;
- список які не мають певне нарахування чи утримання;
- відомість виробничих витрат;
- довідку по сумістникам;
- список працівників, що мають негативне сальдо (боржників);
- список працівників, яким не виплачено поточну зарплату;
- перерахунок прибуткового податку за рік;
- звід нарахувань і утримань по балансовим рахункам;
- корінці із відображенням розрахунку зарплати кожному працівнику;
- звід відпрацьованого часу за категоріями;
- звід відпрацьованого часу за працівниками;
- звід нарахувань і утримань по працівникам;
- довідку за квартал (форма 1дф) для здачі до податкової інспекції;
- касовий ордер для одержання зарплат;
- довідки для Пенсійного фонду України;
- спектр розподілу зарплати;
- звід відрахувань до соціальних фондів України;
- звід відрахувань у держ. фонди (прибутковий, пенсійний, зайнятості, захисту інвалідів);
- експорт даних по зарплаті для програми персоніфікованого обліку пенсійного фонду України;
- звід розподілу зарплати і відпрацьованого часу за чоловіками та жінками;
- звід боргів підприємства з невиплаченої зарплаті;
- звід нарахувань і утримань по бюджетним і небюджетним рахункам.
- відомість для перерахунку зарплати на карткові рахунки з записом даних на дискету для передачі в банк.
Під час розрахунку зарплати програма виконує всі необхідні проводки, які входять у базу даних "Головна книга". Тобто операції відбиваються у балансі підприємства у режимі реального часу.
"Облік основних засобів"
Програма дозволяє вводити в базу даних картки обліку основних засобів. З введеної інформації програма виконує розрахунок амортизації для всіх груп основних засобів. На підставі введеної інформації можна отримати такі звіти:
- відомість руху основних засобів за підрозділами;
- відомість руху основних засобів по матеріально-відповідальним;
- відомість амортизаційних відрахувань для податкового обліку;
- відомість амортизаційних відрахувань для бухгалтерського обліку;
- реєстр проводок за видами операцій;
- відомість зносу і залишкової вартості для податкового обліку;
- відомість зносу і залишкової вартості для бухгалтерського обліку;
- роздруківку списку документів руху основних засобів за будь який період часу;
- роздруківку інвентаризаційної відомості.
Відповідно до законодавства України у програмі реалізовано два виду обліку - податковий і бухгалтерський.
"Облік послуг"
Підсистема дозволяє виконувати облік послуг, отриманих від інших організацій чи виконаних вашою організацією. Оператор має можливість ввести дані про надані/отримані послуги і роздрукувати дані у вигляді рахунку на оплату, акта виконаних робіт, податкової накладної. Рахунок на оплату можна роздрукувати з урахуванням сальдо по даному контрагенту.
З введених документів система формує різноманітні форми звітності:
- рух послуг за будь який період часу;
- список документів за будь який період;
- список тільки не підтверджених документів;
- список документів по яким не виконано проводок;
- список документів по любому контрагенту;
- реєстр проводок за видами операцій;
- реєстр податкових накладних.
- акти виконаних робіт, рахунки на оплату, касові ордери на видачу готівки.
"Облік касових ордерів."
Програма дозволяє вести облік касових ордерів, отримувати роздруківки касових ордерів на прихід й розхід, список касових ордерів за будь який період часу.
Передбачено можливість підтвердження ордерів і контроль виконання проводок для кожного документа: отримання списку непідтверджених ордерів та списку ордерів по яким не виконано проводок. Можна виконувати проводки до ордера в ручному і автоматичному режимі.
"Облік відрядних витрат."
Програма дозволяє вводити авансові звітив у базу даних, пошук потрібних звітів про відрядження в розрізі непідтверджених звітів та звітів по яким не зроблено проводок. Виконувати проводки в автоматичному і ручному режимі.
За підсумками введених авансових звітів можна було одержати такі роздруківки:
- реєстр проводок за видами операції;
- звід за видами витрат а відрядження і працівниками за будь який період.
"Облік шляхових листів."
Програма дозволяє вводити шляхові листки і на основі їх одержати:
- Реєстр шляхових листів;
- Реєстр шляхових листів по автомобілям;
- Оборотну відомість руху палива по автомобілям;
- Відомість списання палива по водіям і рахункам;
- Відомість списання палива по рахункам в кілометрах;
- Оборотну відомість руху палива.
"Реєстр податкових накладних."
Програма дозволяє вести реєстр отриманих і виданих податкових накладних. Інформацію можна вводити й коригувати вручну, а можна експортувати з підсистем "Матеріальний облік", "Облік послуг", "Облік основних коштів", "Облік відрядних витрат".
Система формує реєстр у вигляді роздруківки і в електронному вигляді у відповідності з вимогами податківців. Крім того, для імпортованих записів реєстру, формуються всі податкові накладні в електронному вигляді.