Основи філософії UNIX

  1. Rule of Modularity: Write simple parts connected by clean interfaces.
  2. Правило модулярності: Створюйте прості частини, що об'єднуються через чисті інтерфейси.

  3. Rule of Clarity: Clarity is better than cleverness.

  4. Правило ясності: Зрозумілість - крaще ніж {спритність|дотепність|вправність|хитрість}

  5. Rule of Composition: Design programs to be connected to other programs.

  6. Правило композиції: Будуйте програми з можливістю під'єднання до інших програм.

  7. Rule of Separation: Separate policy from mechanism; separate interfaces from engines.

  8. Правило розмежування: Відокремлюйте {лінію поведінки|поліс} від механізму; відокремлюйте інтерфейси від двигуна.

  9. Rule of Simplicity: Design for simplicity; add complexity only where you must.

  10. Правило простоти: Будуйте з простотою на думці; добавляте складність лише там де вимушені.

  11. Rule of Parsimony: Write a big program only when it is clear by demonstration that nothing else will do. 6 Правило ощадливості: Пишіть великі програми лише там, де ви впевнились, що ніщо інше не підійде.

  12. Rule of Transparency: Design for visibility to make inspection and debugging easier.

  13. Правило прозорості: Будуйте прозорі (видимі) програми, щоб полегшити перевірку і відлагодження.

  14. Rule of Robustness: Robustness is the child of transparency and simplicity.

  15. Правило надійності: Надійність приходить з прозорістю і простотою.

  16. Rule of Representation: Fold knowledge into data so program logic can be stupid and robust.

  17. Правило репрезентації: Вкладайте знання у дані, тож логіка програми залишатиметься тупою і надійною.

  18. Rule of Least Surprise: In interface design, always do the least surprising thing.

  19. Правило найменшої несподіванки: У побудові інтерфейсу, завжди уникайте несподіваних речей.

  20. Rule of Silence: When a program has nothing surprising to say, it should say nothing.

  21. Правило тиші: Коли програмі немає що цікавого сказати, їй краще мовчати.

  22. Rule of Repair: When you must fail, fail noisily and as soon as possible.

  23. Правило ремонту (відлагодження): Якщо {вам|програмі} судилося зазнати невдачі, зробіть це якнайвидше і настільки {шумно|багатослівно}, наскільки це можливо.

  24. Rule of Economy: Programmer time is expensive; conserve it in preference to machine time.

  25. Правило економії: Час програміста дорогий; заощадьте його за рахунок машинного часу.

  26. Rule of Generation: Avoid hand-hacking; write programs to write programs when you can.

  27. Правило узагальнення: Уникайте ручного гекерства; пишіть програми по написанню програм, коли це можливо.

  28. Rule of Optimization: Prototype before polishing. Get it working before you optimize it. 15 Правило оптимізації: Створюйте прототипи до того як відшліфовувати. Змусьте запрацювати до того, як почненете оптимізовувати.

  29. Rule of Diversity: Distrust all claims for “one true way”.

  30. Правило розмаїття: Не довіряйте жодним заявкам про "єдиний вірний шлях".

  31. Rule of Extensibility: Design for the future, because it will be here sooner than you think.

  32. Правило далекосяжності: Будуйте для майбутнього, воно буде тут швидше, ніж ви думаєте.